M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kino Polska promuje jesienną ramówkę

Maciej Florek | 18 września 2020, 06:00

Za opracowanie strategii i koncepcji kreatywnej kampanii, przygotowanie materiałów graficznych oraz postprodukcję spotów odpowiada agencja Digital Kingdom.

Kanał Kino Polska, który od lat promuje polskie kino i polskich aktorów, rozpoczyna kampanię swojej jesiennej ramówki pt. "Co wolno w filmie, to nie w życiu", w ramach której zwraca uwagę na różnice między filmem a rzeczywistością i zachęca do posługiwania się językiem wolnym od stereotypów i nienawiści. Zaproszone do współpracy gwiazdy polskiego filmu – Katarzyna Figura, Cezary Pazura i Michał Milowicz – razem z Kino Polska podkreślają, że brak tolerancji, obraźliwe stereotypy i niegrzeczne sformułowania mogą być bardzo zabawne, ale tylko na ekranie.

Kampania obejmie przede wszystkim media internetowe (YouTube, Facebook, Instagram, portale ogólnotematyczne i filmowe, np. Filmweb), współpracę z popularnym aktorem Miśkiem Koterskim oraz influencerem Krzysztofem Gonciarzem i youtuberami Sfilmowani. Spoty reklamowe będą emitowane również na antenie Kino Polska.

Za opracowanie strategii i koncepcji kreatywnej kampanii, a także za przygotowanie materiałów graficznych oraz postprodukcję spotów odpowiada agencja Digital Kingdom. Spoty wyprodukowało studio produkcyjne Papaya
Films, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy RL Media oraz dział marketingu Kino Polska TV.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , ,