M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

PepsiCo tworzy wewnętrzny zespół od kreacji i mediów

Maciej Florek | 21 września 2020, 06:00

Zmiana dotyczy głównych rynków europejskich.

PepsiCo stworzyło wewnętrzny dział kreacji i mediów, by "zredefiniować" swoje działania marketingowe w Europie, by szybciej i lepiej docierać do swoich konsumentów. Pracami zespołu pokieruje Nancy Croix, marketing director for creative na rynki Europy  i Afryki Subsaharyjskiej, która dołączyła do firmy w zeszłym roku, opuszczając Danone'a.

Biuro prasowe PepsiCo w Polsce w związku z naszymi pytaniami o dalszą współpracę z agencjami na naszym rynku, odpowiedziało, że polska spółka PepsiCo czeka na stosowne informacje

Na naszym rynku PepsiCo pracuje m.in. z VMLY&R, BBDO, Digital Kingdom, Media Direction OMD.
 

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , ,