Kraj

Publicis, Saatchi & Saatchi oraz Optimedia przygotowały kampanię dla HP

Firma Hewlett-Packard wspiera reklamą wybrane modele komputerów przenośnych. Celem działań jest poinformowanie o nowych modelach komputerów i związanej z nimi...

Firma Hewlett-Packard wspiera reklamą wybrane modele komputerów przenośnych. Celem działań jest poinformowanie o nowych modelach komputerów i związanej z nimi promocji. Strategię i kreację kampanii prasowej przygotował warszawski oddział agencji reklamowej Publicis, a kampanii telewizyjnej agencje Publicis (adaptacja dłuższego spotu) i Saatchi & Saatchi (krótki lokalny spot). Media działań reklamowych HP zaplanował dom mediowy Optimedia. Promocja jest adresowana do profesjonalistów potrzebujących zdalnego dostępu do poczty elektronicznej, internetu czy ethernetu. Promowane są modele komputerów z kartą Era Blue Connect. Reklamy pojawiają się w pismach: “Newsweek Polska”, “Polityka”, “Wprost”, “Przekrój”, “ComputerWorld” i “Twój Styl”. Kampania telewizyjna jest realizowana w stacjach: TVP1, TVP2, TVN, Canal Plus, Ale Kino!, TVN24 i pakiecie kanałów Discovery. Budżet kampanii nie został ujawniony. (PM)