M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Sieć Aldi zebrała 775 tys. zł na rzecz szpitali walczących z koronawirusem

Magdalena Soroczyńska | 22 września 2020, 06:00

Za pomysł i koncepcję akcji odpowiadała agencja Scholz & Friends Warszawa oraz The Digitals należące do Grupy S/F.

Sieć sklepów Aldi zebrała 775 tys. zł podczas akcji charytatywnej „Doceniam, dziękuję”, które przekazała Fundacji SiePomaga, w celu wsparcia kilkunastu szpitali w walce z COVID-19. W ramach akcji sprzedano ponad pół miliona specjalnie zaprojektowanych naklejek.

Projekt możliwy był do zrealizowania dzięki zaangażowaniu pro bono polskich rysowników, ilustratorów i autorów komiksów, wśród których znaleźli się: Tomek Bieniek, Ernesto Gonzales, Paweł Jońca, Tomasz Łęczyński, Dawid Ryski, Marta Paradowska, Przemek "Trust" Truściński i Andrzej Wieteszka.

Za pomysł i koncepcję akcji odpowiadała agencja Scholz & Friends Warszawa oraz The Digitals należące do Grupy S/F. Partnerem akcji była Grupa LTTM , a wyłącznym dystrybutorem naklejek sieć sklepów Aldi.

Czytaj więcej na temat: , ,