M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Red Bull Mobile z rapową kampanią

Maciej Burlikowski | 24 września 2020, 06:00

Do reklamy marka zaprosiła młodych raperów.

Tzw. wirtualny operator komórkowy Red Bull Mobile, należący do P4, operatora sieci komórkowej Play, do swojej najnowszej kampanii reklamowej zaprosiła trójkę młodych wykonawców rodzimej sceny rapowej: OKIego, Dziarmę i Gverillę, którzy wspólne nagrali piosenkę pt. "Tak bardzo", mającą promować markę.

Dodatkowo użytkownicy Instagrama i Messengera będą mogli zagrać w grę zaszytą w interaktywnym filtrze AR i wcielić się w zawodników motocross z teledysku, walcząc o punkty, które następnie mają szansę zamieniać na bonusy u operatora.

Za kreację, produkcję i realizację oraz koncepcję i wdrożenie aktywacji AR odpowiada agencja Outrage. Klip zrealizowano we współpracy z duetem reżysersko-producenckim Andiamo. Sesję zdjęciową wykonał Michał Klusek, a stylizacje Ewelina Gralak. Za landing page akcji oraz wdrożenie kampanii w social mediach i digitalu odpowiada agencja Plej, a za zakup mediów – MediaCom Warszawa.

Czytaj więcej na temat: , ,