M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

COMvergence: Mindshare liderem w nowym biznesie po I połowie 2020 r.

Maciej Florek | 25 września 2020, 06:00

Biorąc pod uwagę holdingi, to GroupM deklasuje konkurencję z dodatnim wynikiem 3,671 mld dol.

Mindshare (WPP/GroupM) jest globalnym liderem new business za pierwszą połowę br. - wynika z nowego zestawienie COMvergence. Na konto Mindshare po sześciu miesiącach 2020 r. wpłynęły budżety warte 1,077 mld dol. W pierwszej trójce znalazły się również inne agencje z WPP/GroupM - MediaCom i Wavemaker, które mają po równo 831 mln dol. na plusie. Top 5 domów mediowych zamykają Zenith z Publicis Groupe (+468 mln dol.) i Havas Media (+428 mln dol.).

Biorąc pod uwagę holdingi, to GroupM deklasuje konkurencję z dodatnim wynikiem 3,671 mld dol. Za nim znajduje się Publicis Groupe (+695 mln dol.) i Havas Media Group (+489 mln dol.).

Metodologia COMvergence zakłada liczenie budżetów wygranych, straconych i utrzymanych.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , ,