M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Olga Adamkiewicz dołącza do Artgeist jako chief growth officer

Paweł Piasecki | 25 września 2020, 06:00

Ostatnio była szefową komunikacji w kampanii prezydenckiej Szymona Hołowni.

Na stanowisku chief growth officer Olga Adamkiewicz będzie odpowiedzialna m.in. za zarządzanie działem marketingu oraz wzmocnienie sprzedaży w sklepach własnych Artgeist. Założona w 2004 r. firma z siedzibą we Wrocławiu oferująca artykuły do dekoracji wnętrz jest właścicielem sklepów internetowych oraz marek Bimago i Artgeist. Od 2018 r. spółka znajduje się w portfelu funduszu inwestycyjnego Resource Partners.

Adamkiewicz ma ponad 16-letnie doświadczenie w branży marketingowej. W br. jako szefowa komunikacji poprowadziła kampanię kandydata na prezydenta Szymona Hołowni. Wcześniej była wiceprezeską i współzałożycielką firmy z obszaru usług marketingowo-technologicznych - Brand New Galaxy. W latach 2013-2017 pracowała w Jerónimo Martins jako marketing director, a następnie marketing and own brand director, zarządzając prawie 20-osobowym zespołem i odpowiadając m.in. za stworzenie i realizację strategii brandingowej oraz marketingowej Hebe. Na początku kariery zawodowej przez ponad 8 lat była związana z działem marketingu Procter & Gamble, gdzie zajmowała się m.in. rozwojem poszczególnych marek i kategorii, a także planowaniem mediów na Europę Środkową.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , ,