Kraj

Nowa odsłona Medonetu

Towarzyszy jej kampania informacyjno-wizerunkowa w internecie i prasie oraz spoty w radiu i telewizji.

Nowa odsłona Medonetu
Nowa odsłona Medonetu ma zapewnić użytkownikom szybszy dostęp do sprawdzonych informacji oraz usług z zakresu medycyny i profilaktyki prozdrowotnej.

Należący do Ringier Axel Springer Polska Medonet.pl, założony w roku 2010 r., jest jednym z najdłużej funkcjonujących i najpopularniejszym obecnie portalem zdrowotnym w Polsce. Według danych Gemius/PBI w sierpniu br. odnotował 8 mln realnych użytkowników i 41 mln odsłon. Łączy w sobie serwis informacyjno-poradnikowy oraz platformę marketplace umożliwiającą zakup usług medycznych i produktów zdrowotnych oraz telemedycynę. Użytkownicy mogą zakupić m.in. urządzenia medyczne i suplementy diety od zweryfikowanych dostawców, a także badania i zabiegi z placówek medycznych, m.in. należących do sieci Polmed czy Grupy Luxmed. Częścią Medonetu jest serwis haloDoctor.pl pozwalający umówić się na e-konsultację lekarską u setek specjalistów dostępnych online 24/7.

Jak zapewnia dr Anna Zimny-Zając, redaktor naczelna Medonetu, treść informacji udostępnianych w serwisie musi być potwierdzona przez różnych ekspertów, mieć autora i być zrozumiała dla każdego.  – Naszą misję kontynuujemy również w Medonetmarket.pl, wybierając wyłącznie partnerów, których usługom i produktom ufamy – dodaje.

Partnerami serwisu są m.in. Collegium Medicum Uniwersytetu Jagiellońskiego, Polskie Towarzystwo Kardiologiczne, Polskie Towarzystwo Diabetologiczne, Polskie Towarzystwo Onkologiczne oraz Polskie Towarzystwo Ginekologów i Położników.