M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Diageo poprawia wyniki finansowe

Katarzyna Woźniak | 29 września 2020, 06:00

Marketer jest przekonany, że to zasługa koncentracji na innowacjach produktowych i nowych możliwościach w handlu.

Spółka Diageo poinformowała, że jest zadowolona z rosnącej sprzedaży swoich produktów. Zasług upatruje w koncentracji marketingu na innowacjach i wykorzystaniu pozytywnej koniunktury w handlu. 
Dyrektor generalny Diageo Ivan Menezes poinformował, że firma dobrze rozpoczęła rok obrotowy 2021. Ma to związek z silnym popytem w segmencie off-trade i ożywieniem na rynku.
Chociaż tempo ożywienia jest różne ze względu na sytuację wokół COVID-19, Diageo twierdzi, że Stany Zjednoczone radzą sobie bardzo dobrze, a nawet pod względem sprzedaży wyprzedzają oczekiwania. Tymczasem w Europie popyt jest "solidny”, chociaż firma ostrzega przed ryzykiem dodatkowych ograniczeń na niektórych rynkach.
Diageo ograniczył wydatki marketingowe w szczytowym momencie pandemii, ale twierdzi, że teraz wykorzystuje swoje insighty konsumenckie i narzędzia marketingu, aby przyspieszyć "inteligentne” inwestycje w innowacje i marketing. Koncentruje się również na nowych możliwościach związanych ze spożywaniem alkoholu w domu i nowymi możliwościami e-commerce. 

(Marketing Week)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , ,