Zagranica

John Lewis otworzył swój pierwszy wirtualny sklep bożonarodzeniowy

Na Oxford Street już święta.

Jak informowaliśmy w serwisie MMP24 z 26 sierpnia, brytyjska sieć John Lewis zdecydowała, że w tym roku rozpocznie działania marketingowe wokół Bożego Narodzenia znacznie wcześniej. Właśnie przy Oxford Street, w swojej flagowej placówce, wystartowała z pierwszym w swojej historii wirtualnym sklepem bożonarodzeniowym. 
Przy placówce stacjonarnej na Oxford Street została uruchomiona wirtualna placówka, po której można odbywać wirtualne spacery. Konsumenci będą mogli zapoznać się w nim z najnowszymi trendami świątecznymi i szczegółami produktów oraz zamówić towar. 
W Wielkiej Brytanii świąteczne promocje już wystartowały i są o 112% wyższe niż w roku 2019. Konsumenci chcą uniknąć pośpiechu zakupowego i bardziej racjonalnie planują wydatki. Sprzedaż choinek i dekoracji w Wielkiej Brytanii wzrosła odpowiednio o 232% i 156% w porównaniu z analogicznym okresem w roku ubiegłym.


(Marketing Week)