Kraj

Tefal z konkursem, który ma zwracać uwagę na ekologię

Marka zachęca konsumentów do sprzątania śmieci w swoim otoczeniu.

Tefal z konkursem, który ma zwracać uwagę na ekologię

Kontynuując zapoczątkowane w 2019 r. działania mające na celu dbanie o środowisko, Tefal wystartował z kolejną odsłoną akcji #SkuteczniePosprzatane. Tym razem marka zachęca konsumentów do sprzątania śmieci w swoim otoczeniu podczas codziennej aktywności fizycznej (treningu, spaceru czy jazdy na rowerze) i wzięcia udziału w konkursie.

Kampanię proekologiczną wspierają influencerzy – Marcin Jaskółka, pomysłodawca inicjatywy ekologicznej Trashrun, oraz Tomasz Habdas (@wsczytowejformie), którzy poinformują o akcji i konkursie w social mediach, zachęcą do udziału oraz nominują kolejne osoby w ramach trashrun.
W organizowanym przez Tefal konkursie dla konsumentów do wygrania jest 10 plecaków marki Patagonia – dla najaktywniejszych uczestników.

Warunkiem udziału w konkursie jest udokumentowanie zebranych śmieci zdjęciem wrzuconym na Instagram z hashtagami konkursowymi: #SkuteczniePosprzatane oraz #Trashrun. Poza działaniami w social mediach z udziałem influencerów akcja promowana jest także na portalu gazeta.pl. W ramach działań promocyjnych marka Tefal objęła patronat nad sekcją Środowisko. W cyklu “Piątki dla klimatu” opublikowano również artykuł natywny. 

Akcja potrwa do 4 października. Za koncept, realizację oraz komunikację kampanii odpowiada agencja Cape Morris.