M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Sklepy ABC przechodzą rebranding

Magdalena Soroczyńska | 30 września 2020, 06:00

Zmienia się kolorystyka sklepów i logo.

Należące do Grupy Eurocash sklepy sieci ABC przechodzą rebranding. Zyskają nową żółto-zieloną szatę oraz nowe logo. W myśl hasła „Z nami Ty jesteś marką” na nowych szyldach sklepowych oprócz logotypu i nazwy sieci pojawi się również spersonalizowana nazwa placówki. Nowa identyfikacja wizualna sklepów będzie wprowadzana stopniowo od listopada zarówno w nowo otwieranych sklepach (jest ich 9 tys.), jak i tych już działających. Sieć podkreśla, że decyzja o skorzystaniu z wprowadzonych rozwiązań będzie należeć do właścicieli sklepów. Będą oni mogli także modyfikować wnętrza placówek.

– Zmiana wizualizacji sklepów ma w naszym przypadku pokazać przewagę wynikającą ze szczególnej roli właściciela sklepu i jego placówki dla lokalnych społeczności. To przedsiębiorcy stoją na straży lokalnych potrzeb swoich klientów i budują swoją markę, a my jako organizator sieci chcemy ich w tym wspierać - mówi Małgorzata Obrębska, dyrektor generalna Eurocash Cash & Carry.

Nowe sklepy ABC mają być jeszcze bardziej skupione wokół idei promowania lokalnych dostawców i produktów. W nowej odsłonie działają już dwa lokale.


Czytaj więcej na temat: , , , , , , ,