M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Alex Schultz CMO Facebooka

Paweł Piasecki | 1 października 2020, 06:00

Zastępuje Antonia Lucio, który ogłosił odejście miesiąc temu.

Alex Schultz jest związany z Facebookiem od 2007 r. Ostatnio zajmował stanowisko wiceprezesa (VP) ds. rozwoju produktu i analityki. Karierę rozpoczynał w eBayu w Wielkiej Brytanii. W poście na Facebooku napisał, że w ciągu ostatnich 4 lat skupiał się głównie na kwestiach bezpieczeństwa (w tym eliminowania z platformy mowy nienawiści). Zadeklarował, że zamierza wykorzystać swoje doświadczenie w segmentacji i targetowaniu konsumentów oraz pomiarach skuteczności działań, by docierać do użytkowników w jeszcze bardziej sensowny sposób. Dodał, że wierzy w social media jako siłę zmieniającą świat na lepsze i jest dumny z działań podjętych przez Facebooka w tym obszarze. Zaznaczył też, że Facebook jest pierwszym miejscem pracy, w którym mógł czuć się w pełni bezpiecznie, będąc gejem i mówiąc o tym otwarcie.

Schultz zastępuje na stanowisku CMO Antonia Lucio, który przeszedł do Facebooka z HP w 2018 r., a odejście ogłosił w sierpniu br. Za czasów Lucio Facebook znacznie zwiększył wydatki na reklamę, starając się odbudować nadszarpnięte zaufanie konsumentów. M.in. po raz pierwszy zdecydował się wyemitować spot reklamowy podczas SuperBowl.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , ,