Kraj

Telewizyjna kampania Bodymax od CU [wideo]

Spoty uzupełniają dotychczasową kampanię marki, która jest już obecna w internecie i na nośnikach outdoorowych.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FhYuSAyuZ1xo%26feature%3Demb_logo%22%7D
Od 1 października br. spoty reklamujące suplementy diety Bodymax Plus i Bodymax Focus są obecne w stacjach TV Polsat, TVN i na kanałach tematycznych. Reklamy telewizyjne uzupełniają dotychczasową kampanię marki, która jest już obecna w internecie i na nośnikach outdoorowych. Całość komunikacji odbywa się pod hasłem “by umysł i ciało chciało”. Za planowanie i zakup mediów odpowiada UM. Za kreację i realizację reklam odpowiada agencja Communication Unlimited.