M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wojtek Sokół ambasadorem Wyborowej

Katarzyna Woźniak | 2 października 2020, 06:00

Raper występuje w nowej kampanii wizerunkowej marki.

 

Ruszyła kampania wizerunkowa marki Wyborowa (Pernod Ricard), w której pod hasłem "Włącz tryb spotkań” zachęca ludzi do wspólnego spędzania czasu. Ambasadorem akcji jest raper Wojtek Sokół. 

Kampania "Włącz tryb spotkań” poprzedzona została aktywnością teaserową. Na citylightach w dużych miastach Polski, pojawiły się plakaty z udziałem Sokoła i hasłem "Włączysz?”.  
W kampanii przewidziane są głównie działania digitalowe w mediach społecznościowych oraz na stronie kampanii www.trybspotkań.pl. Zaplanowana jest również aktywacja konsumencka i współpraca z  mikroinfluencerami. Agencja VMLY&R jest autorem koncepcji i zajmuje się obsługą kampanii. 
 

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , ,