M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Empik wdrożył program partnerski dla influencerów

Paweł Piasecki | 5 października 2020, 06:00

Mogą polecać produkty ze sklepu Empik.com, które sami wybiorą.

Empik zapewnia, że jego program partnerski jest pierwszym tego typu stałym rozwiązaniem na rynku e-commerce w Polsce. Marka zaprasza do współpracy blogerów oraz twórców prowadzących kanał na YouTube, profil na Facebooku, Instagramie, TikToku czy innych platformach społecznościowych. W ramach współpracy mogą uzyskać nawet 4% prowizji od sprzedaży oraz dodatkowe bonusy. W najbliższej przyszłości z programem mają zostać zintegrowane usługi, takie jak Empik Premium, Empik Premium Free i aplikacje mobilne.

Od momentu startu w drugim tygodniu września na platformie zarejestrowało się ponad 200 twórców internetowych. Transakcje rozliczane są w oparciu o trzy modele: oparty na prowizjach od sprzedaży każdego produktu (CPS), prowizjach od kliknięć w reklamy (CPC) oraz hybrydowy będący połączeniem obu poprzednich.

Nad bezpieczeństwem danych czuwa międzynarodowa platforma Tradedoubler.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , , , , , ,