Kraj

Signify ponownie stawia na grywalizację

Wystartowały pierwsze pojedynki w Pucharze Philips - za obsługę działań odpowiada Albedo Marketing.

Signify ponownie stawia na grywalizację
Wystartowały pierwsze pojedynki w Pucharze Philips. Po sukcesach poprzednich akcji Signify (dawniej Philips Lighting) po raz czwarty zadecydował się na motywowanie sprzedawców do aktywnej sprzedaży swoich produktów za pomocą działań grywalizacyjnych. Akcję zaprojektowała i realizuje agencja Albedo Marketing.
Philips od kilku lat uzupełniał swoje programy motywacyjne kolejnymi elementami grywalizacji. Jak informuje agencja, każdego roku do promocji zgłasza się coraz więcej hurtowni, a wynik sprzedażowy rośnie co roku o kilkadziesiąt procent. W tym roku organizatorzy liczą na udział 300 oddziałów hurtowni.
Mechanizm akcji powstał w oparciu o współczesną teorię motywacji, wskazującą przewagę motywacji zespołowej nad indywidualną. Program rozgrywany jest w znanym fanom sportu formacie pucharu. Każdego miesiąca 3-osobowe zespoły sprzedawców hurtowni rywalizują, rozgrywając pojedynki sprzedażowe z reprezentacjami innych hurtowni. Zwycięzcą pojedynku sprzedażowego zostaje drużyna, która w danym miesiącu osiągnie większy obrót na źródłach światła i oprawach objętych promocją.
Za przygotowanie koncepcji kreatywnej oraz obsługę programu odpowiada agencja Albedo Marketing, która od lat rozwija realizowane przez siebie programy lojalnościowe i motywacyjne mechanizmami grywalizacyjnymi, wykorzystując je także m.in. w sektorze bankowym (współpraca z Mastercard) i FMCG (Danone). Albedo współpracuje z Philipsem od 18 lat.