Kraj

Niemiecka marka spożywcza Kühne zmieniła etykiety produktów, planuje działania promocyjne

Kühne, niemiecki lider w segmencie produktów delikatesowych octów i warzyw konserwowanych, wprowadził polskie etykiety na sosy, dressingi i octy. Decyzję...

Kühne, niemiecki lider w segmencie produktów delikatesowych octów i warzyw konserwowanych, wprowadził polskie etykiety na sosy, dressingi i octy. Decyzję tę podjęto w związku ze wzrostem sprzedaży produktów, która w porównaniu z poprzednim rokiem podniosła się o 50 proc. Etykiety przygotowała niemiecka agencja reklamowa Cross Media Design. Polskie etykiety bedą wprowadzane stopniowo. W najbliższyzm czasie planowana jest kampania PR na łamach prasy branżowej i kobiecej oraz promocje konsumenckie w punktach sprzedaży. Marka Kühne istnieje w Polsce od 2002 r. Wszystkie produkty dostępne w jej ofercie są pozycjonowane w segmencie premium i adresowane do klientów dobrze sytuowanych, kobiet w wieku 25-50 lat, mieszkających w dużych miastach. Wyłącznym dystrybutorem marki Kühne jest firma Premium Foods SA. Produkty można kupić w sieciach Netto, Real, Ahold, Auchan, L’eclerc, Kaufland, Minimal i Tesco oraz w sklepach detalicznych. (MKS)