M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Mleko Łaciate z nową loterią konsumencką

Katarzyna Woźniak | 8 października 2020, 06:00

Marka kontynuuje obchody 25-lecia.

Marka mleka Łaciate z portfolio SM Mlekpol w Grajewie kontynuuje obchody 25-lecia istnienia marki i startuje z nową loterią konsumencką. Działanie realizowane jest pod hasłem "Leć z Łaciatym po nagrody do domu”. Loteria będzie trwała od 5.10.2020 r. do 6.12.2020 r.
Aby wziąć udział w loterii, należy kupić promocyjny karton mleka Łaciate, zachować paragon i kod z opakowania, a następnie zarejestrować go na stronie WWW marki. Komunikacja konkursu nawiązuje historią do zeszłorocznych akcji, opowiadających o przyjaźni krowy Łaciatej i bociana.
Loteria ma również zakończyć kampanię marketingową, która trwa od początku roku. W loterii można wygrać ponad 10 tysięcy nagród, w tym karty podarunkowe o wartości 10 tys. złotych na wyposażenie kuchni, 100 kart podarunkowych o wartości 1 tys. zł na sprzęt AGD, a także 10 tys. łaciatych nagród (np. torby, skarpety, poduszki).
Działania związane z loterią konsumencką będą komunikowane poprzez kanały social media, spoty telewizyjne i radiowe, działania digitalowe, OOH oraz informacje publikowane w prasie branżowej i na stronie internetowej. Za realizację loterii odpowiada Leo Burnett, za zakup mediów Wavemaker Poland.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , ,