M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Mother London obsłuży markę Doritos w kampanii na Europę Zachodnią

( red. ) | 7 października 2020, 06:00

Do tej pory dla marki pracowała agencja Abbott Mead Vickers BBDO.

PepsiCo, właściciel marki przekąsek słonych Doritos, zatrudnia agencję Mother London jako wiodącego partnera kreatywnego. To efekt przetargu. Zadaniem agencji Mother London będzie przygotowanie kampanii na 2021 r. na rynki zachodnioeuropejskie. Za koordynację prawidłowego przebiegu przetargu odpowiadały White Door Consulting i Tina Fegent. Ostatnio dla marki pracowała agencja Abbott Mead Vickers BBDO.
Działania dla Doritos mają związek z nową strategią działań PepsiCo, której celem jest przyspieszenie rozwoju kanałów digitalowych. Pandemia istotnie wpłynęła na rozwój rynku e-commerce, a coraz więcej konsumentów decyduje się na zakupy online.

(Campaign)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , ,