Kraj

GPD realizuje akcję promocyjno-wizerunkową dla marki Jim Beam

Agencja reklamowa GPD realizuje akcję animacyjną dla marki Jim Beam z portfolio firmy Bols. Celem projektu pod nazwą "Jim rozkręca"...

Agencja reklamowa GPD realizuje akcję animacyjną dla marki Jim Beam z portfolio firmy Bols. Celem projektu pod nazwą “Jim rozkręca” jest zachęcenie do spróbowania marki i poszerzanie grupy docelowej produktu, który zawsze był postrzegany jako alkohol dostępny dla nielicznych. Przed realizacją akcji agencja przeprowadziła badania na grupie docelowej w wieku 25-39 lat, z których wynika, że dobry alkohol powinien kojarzyć się z przyjacielską atmosferą, zaufaniem i musi rozkręcać dobrą zabawę w takim właśnie gronie. Aby wziąć udział w promocji i zdobyć nagrody, należy kupić dwa drinki z Jim Beamem i zagrać z hostessą w ruletkę. Akcja prowadzona jest w kanale HoReCa i będzie trwać przez listopad i grudzień br. Agencja GPD realizuje ten projekt po przetargu, nazw innych agencji biorących w nim udział nie podano. (TW)