Kraj

Fitness Style Dr.Oetkera w sieci indoor ARBOmedia

W październiku ruszyła kampania nowych płatków Müsli Lekkie Vitalis Dr.Oetkera (patrz DS "MMP" z 26 września br.). To produkt dla...

W październiku ruszyła kampania nowych płatków Müsli Lekkie Vitalis Dr.Oetkera (patrz DS “MMP” z 26 września br.). To produkt dla osób, które nie chcą rezygnować z przyjemności jedzenia, ale jednocześnie dbają o dobrą kondycję i atrakcyjny wygląd. Kampanii ATL-owej (telewizja, kino) towarzyszy kampania na nośnikach indoorowych sieci ARBOmedia kanału sportowego, ulokowanych w klubach fitness w całym kraju. Zakup mediów realizował dom mediowy Media Direction OMD. Jest to już druga w tym roku kampania Dr.Oetkera przeprowadzana na terenie fitness klubów, poprzednia dotyczyła jogurtów “fitness”. Obecnie w 85 najczęściej odwiedzanych i najlepszych klubach w całej Polsce promowane są płatki Vitalis. Założeniem jest minimum 4 kontakty pojedynczego odbiorcy z reklamą, a dodatkowo Dr.Oetker zdecydował się zainwestować w próbki, które w postaci małego pudełeczka płatków Vitalis otrzymuje każda pani wychodząca z klubu fitness. Akcja potrwa miesiąc. Submarkę musli Vitalis Dr.Oetker wprowadził na polski rynek w połowie ub.r., od początku za jej obsługę reklamową odpowiadają BBDO i Media Direction. (MB)