M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Endless - nowa agencja w grupie Walk

Katarzyna Kacprzak | 7 października 2020, 06:00

Endless by Walk specjalizuje się w tworzeniu strategii kreatywnych oraz projektowaniu i realizacji kampanii reklamowych głównie dla klientów, którzy swoje produkty bądź usługi komunikują za granicą.

W ramach grupy marketingowej Walk powstała nowa agencja kreatywna – Endless by Walk. Spółka oferuje rozwiązania strategiczne i kreatywne, tworzone przez specjalistów z różnych części świata, dobieranych do projektów na podstawie umiejętności i doświadczeń.

Endless by Walk specjalizuje się w tworzeniu strategii kreatywnych oraz projektowaniu i realizacji kampanii reklamowych głównie dla klientów, którzy swoje produkty bądź usługi komunikują za granicą, ponadto dla firm z obcojęzycznymi zarządami działających w Polsce. Spółka zapewnia obsługę klientów zarówno w języku polskim, jak i angielskim, francuskim, hiszpańskim, niemieckim oraz włoskim.

Endless by Walk współpracuje już ze strategami oraz kreatywnymi z Los Angeles, Nowego Jorku, Paryża, Mediolanu czy Berlina. Agencję ma charakteryzować alternatywne podejście do budowania zespołu. Nie ma w niej dyrektora kreatywnego, a funkcję tę zastąpiono zespołem liderów, którzy czuwają nad jakością i usprawniają pracę z zespołami obcojęzycznymi.

W skład zespołu liderów kreatywnych wchodzą: Daniel Kaufman, amerykański reżyser filmowy ("Married Young", "Listen to grandpa Andy Ling") i reklamowy (między innymi: Budweiser USA, NHL, XBox, Toyota USA),
Franciszek Toeplitz, copywriter i dyrektor kreatywny, Katarzyna Mardeusz-Karpińska, art director. Na czele nowo powstałej spółki stoi Tomasz Dembiński (pełniący również funkcję CEO Walk Creative), a za kontakty z klientami odpowiada Angelika Kobylarz, client service director.

Czytaj więcej na temat: , ,