Kraj

RECMA: Starcom i MediaCom dominują w zestawieniu "Profile Classification"

Biorąc pod uwagę grupy reklamowe, najwyższą ocenę ma GroupM.

Starcom i MediaCom Warszawa uzyskały oceną “dominującą” w najnowszym raporcie RECMA Profile Classification. Starcom uzyskał 24 punkty, MediaCom – 21 punktów. Pierwszą piątkę stanowią Value Media (wliczając Mediaplus Warsaw, 19 pkt), Wavemaker (17 pkt) i Havas Media (16 pkt) z oceną “wysoką”.

Biorąc pod uwagę grupy reklamowe, najwyższą ocenę ma GroupM – 51 pkt. Za nim znalazła się Publicis Groupe – 46 pkt. A za nimi są: Havas Media Group (20 pkt), Group One (19 pkt), Omnicom (10 pkt) oraz Dentsu i Mediabrands (po 9 pkt).

Raport powstaje na bazie 18 wskaźników. Są to m.in.: wyniki nowobiznesowe, wzrost portfolio klientów, nagrody z ostatnich trzech lat i zmiany w kierownictwie agencji.