M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Śliwka Nałęczowska i praliny Solidarności we wspólnej akcji promocyjnej

Katarzyna Woźniak | 12 października 2020, 06:00

Przy zakupie dwóch opakowań pralin konsument otrzymuje kubek zaprojektowany przez laureatów konkursu, który co roku organizuje marka.

Śliwka Nałęczowska i praliny marki Solidarność ruszają ze wspólną promocją. W jej ramach - w placówkach kanału tradycyjnego i nowoczesnego - można odebrać kubek z nadrukiem zaprojektowanym przez laureatkę I edycji konkursu Design by Śliwka Nałęczowska. W promocji biorą udział również inne marki Solidarności: Wiśnia w Likierze i Złoty orzech (Colian). 
W kanale tradycyjnym i mniejszych sklepach kubek stanowi gratis przy zakupie zestawu pralin. Aby go otrzymać, należy nabyć promocyjne opakowanie, składające się z dwóch sztabek: Śliwka Nałęczowska 190 g i Złota Wiśnia 190 g. Mechanika promocji dedykowanej placówkom handlu nowoczesnego opiera się na założeniu buy & get. Konsumenci, którzy kupią praliny, oryginalny kubek odbiorą za symboliczny 1 gr. W akcji biorą udział: Śliwka Nałęczowska 190 g, 300 g, 350 g, 490 g, luz; Złota Wiśnia 190 g, 306 g, 365 g, luz; Złoty Orzech 189 g i luz.
Do promocyjnych zakupów zachęcają specjalne ekspozycje w placówkach kanału tradycyjnego i nowoczesnego (palety, standy, krawaty i listwy przypółkowe). Ponadto marki Solidarność i Śliwka Nałęczowska są wspierane kampanią outdoorową, digitalową (w tym w social mediach) i sponsoringową w TV. O jesiennej kampanii informowaliśmy w serwisie MMP24 z 29 września. Za kreację kampanii outdoorowej i digitalowej odpowiadają laureaci konkursu Design by Śliwka Nałęczowska 2020. Za działania w mediach społecznościowych jest odpowiedzialna agencja They.pl. Media offline zaplanował oraz zakupił dom mediowy Initiative. Działania PR prowadzi agencja Kolterman Media Communications. 

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , ,