M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Gong i MullenLowe MediaHub z nagrodą Best In Show podczas Mixx Awards 2020

Maciej Florek | 7 października 2020, 06:00

Agencje otrzymały najwyższe wyróżnienie za kampanię "Hulaj z głową".

Po raz czternasty zostały wręczone nagrody w konkursie IAB Mixx Awards na najlepsze digitalowe kampanie reklamowe. Najlepszą kampanią okazał się projekt "Hulaj z głową" przygotowany przez agencje Gong i MullenLowe MediaHub dla firmy ING Bank Śląski, który zdobył nagrodę Best In Show. Przyznano także cztery złote statuetki dla kampanii: "Hulaj z głową" w kategorii content marketing, "Rano Zebrano i wyborczy #bazarek na Twitterze” w kategorii limited budget, "#ZdalniDoPomocy” w kategorii online marketing with influencer oraz "Graj i pomagaj z #PajacykBezPrzerwy” w kategorii public service, non-profit campaign & CSR.

Najczęściej nagradzanymi kampaniami w konkursie IAB Mixx Awards 2020 były: "T-raperzy znad Wisły - Antysmog song” dla marki OLX oraz "Wypożycz elektrycznego! - pierwszy w pełni elektryczny car sharing w Polsce” dla Innogy Polska. Zdobyły one po trzy statuetki.

Podczas tegorocznych IAB Mixx Awards przyznano także pięć nagród specjalnych za dokonania. Agencją Roku został Gong, Domem Mediowym Roku – MullenLowe MediaHub, natomiast Reklamodawcą Roku – ING Bank Śląski. Człowiekiem Roku została Izabela Albrychiewicz (CEO GroupM), a CEO Gemius Marcin Pery otrzymał Nagrodę Specjalną IAB Polska za całokształt dokonań.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , ,