M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

T-Mobile reklamuje internet stacjonarny z telewizją online

Maciej Burlikowski | 8 października 2020, 06:00

Do reklam operator ponownie zatrudnił Sonię Bohosiewicz.

Firma telekomunikacyjna T-Mobile Polska wprowadza nową ofertę szybkiego dostępu do internetu poprzez łącza światłowodowe (m.in. dzięki współpracy z firmą Orange Polska) w pakiecie z dostępem do serwisu streamingowego Ipla (należącym do Cyfrowego Polsatu). Poprzez Iplę konsumenci mogą oglądać przez internet 109 kanałów TV (pakiety: Ipla TV i Ipla Eleven Sports). Usługa internetu światłowodowego T-Mobile, w zależności od wybranej opcji, przy umowie na 2 lata kosztuje: 59 zł/mies. (300 Mb/s), 69 zł (600 Mb/s) lub 89 zł (900 Mb/s). W ramach promocji operator oferuje pierwsze 3 miesiące za 1 zł.

Ofercie będzie towarzyszyć kampania reklamowa, która staruje jutro, do której operator zatrudnił aktorkę Sonię Bohosiewicz (występowała już w jego reklamach). 30-sekundowy spot będzie emitowany w telewizji i internecie, działania reklamowe będą również prowadzone w mediach społecznościowych i na nośnikach outdoorowych. Kreację kampanii przygotowała agencja DDB Warszawa. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare. Materiały BTL opracowała agencja Digitas Poland (ARC – Grupa Publicis), a działania w internecie i mediach społecznościowych realizuje agencja VMLY&R.

Czytaj więcej na temat: , ,