M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Bosch startuje z wielokanałową kampanią

Katarzyna Woźniak | 9 października 2020, 06:00

Hasło przewodnie kampanii to "Żyj #LikeABosch", czyli żyj zdrowo i w zgodzie z naturą.

Marka sprzętu AGD Bosch z portfolio BSH startuje z szeroką, wielokanałową kampanią wizerunkową. Jest realizowana pod hasłem "Żyj #LikeABosch", czyli żyj zdrowo i w zgodzie z naturą. Nowa komunikacja łączy humor, zabawnych bohaterów i ważne dla współczesnego konsumenta tematy dotyczące oszczędzania zasobów naturalnych i zdrowego stylu życia.
K
ampania oparta jest na trzech spotach reklamowych, które poruszają najważniejsze aspekty dotyczące naszego
codziennego życia: zdrowego gotowania, oszczędzania wody i energii oraz higienicznej czystości w domu. Innowacyjne funkcje, m.in. system i-DOS w pralkach, czujnik smażenia PerfectFry w płytach grzewczych czy Higiena Plus w zmywarkach mają być odpowiedzią na nowy claim i przekaz marki.
Wraz z pojawieniem się reklam na ekranach telewizorów oraz w serwisach VoD ruszą szeroko zasięgowe aktywności. Intensywna kampania bannerowa rozpocznie się na internetowych portalach horyzontalnych.
Hasło "Żyj #LikeABosch" usłyszymy w stacjach radiowych oraz zobaczymy w prasie oraz mediach społecznościowych. Nowa platforma komunikacji "Like A Bosch” zastosowana została także do wsparcia trzech promocji, które marka proponuje aktualnie swoim klientom – cashbacki na zmywarki, suszarki do ubrań oraz urządzenia do zabudowy.

Działania reklamowe obejmują trzymiesięczną kampanię telewizyjną i VoD, ośmiotygodniową kampanię radiową, intensywną kampanię internetową w szeroko zasięgowych portalach, działania w mediach społecznościowych oraz komunikację e-commerce.
Implementacją kampanii w Polsce oraz produkcją kreatywną zajęły się agencje
 oraz Tomasz Lechociński TStudio. 

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , ,