M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Modivo startuje z pierwszą międzynarodową kampanią

Katarzyna Woźniak | 9 października 2020, 06:00

Brand rusza z nową kampanią na sezon jesień-zima 2020/2021, poprzez którą chce zapoznać odbiorców ze swoją wizją - dostęp do kilkudziesięciu tysięcy marek w jednym miejscu.

Modivo (Eobuwie.pl SA) to sklep multibrandowy z modą premium, który ma wyróżniać bogata oferta - 70 tys. produktów od niemal 250 marek, w tym włoskich, sportowych, casualowych: m.in.: Guess, Pinko, Tommy Hilfiger, Versace Jeans Couture, Victoria Beckham, Max Mara, Michael Kors oraz Liu Jo. Marka chwali się również innowacyjnością w łączeniu zakupów online i offline. Modivo właśnie rusza z nową kampanią na sezon jesień-zima 2020/2021, poprzez którą chce zapoznać konsumentów ze swoją wizją - dostęp do kilkudziesięciu tysięcy marek w jednym miejscu. To pierwsza tak duża kampania Modivo. Spot reklamowy poza Polską jest dostępny w 5 innych krajach: Rumunia, Węgry, Grecja, Słowacja i Bułgaria. Przesłanie i główne hasło to: "Twój wybór - jedno miejsce Modivo". 
W mediaplanach kampanii telewizyjnej wykorzystane są 30- i 15-sekundowe spoty, billboardy sponsorskie. Dodatkowym wsparciem będzie kampania OOH na wielkim formacie i backlightach. Modivo pojawi się również w prasie, w tytułach lifestyle'owych oraz premium. Od strony produkcyjnej za projekt odpowiada Papaya Films.  

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , , , , ,