Kraj

On Board PR opracuje kampanię promującą mrożone warzywa i owoce

Na początku stycznia 2006 r. ruszy kampania informacyjno-promocyjna Stowarzyszenia Mrożonej Żywności. Ma ona na celu podniesienie świadomości społecznej na temat...

Na początku stycznia 2006 r. ruszy kampania informacyjno-promocyjna Stowarzyszenia Mrożonej Żywności. Ma ona na celu podniesienie świadomości społecznej na temat walorów i wartości odżywczych mrożonych warzyw i owoców. Za projekt i realizację odpowiedzialna jest agencja On Board PR. Kampania zostanie sfinansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach programu Agencji Rynku Rolnego. Budżet przewidziany na kampanię wynosi ok. 800 tys. zł. W ramach akcji planowane są eventy, działania edukacyjne, spotkania. Kampanii towarzyszyć będą także działania reklamowe, których szczegóły nie są jeszcze znane. Akcja potrwa co najmniej rok. (MM)