Kraj

Magdalena Tynor dyrektorką marketingu w Synergic Media

To nowo utworzone stanowisko w firmie.

Magdalena Tynor
Stanowisko dyrektora marketingu w Synergic Media objęła Magdalena Tynor. W dziale sprzedaży, którym kieruje Piotr Luberadzki, na stanowisko zastępcy dyrektora awansowała Kinga Kalińska. Do zespołu dołączyła Natasza Vieweger – odpowiada za współpracę z kluczowymi domami mediowymi i reklamodawcami.

Magdalena Tynor objęła nowo utworzone stanowisko dyrektora ds. marketingu w Synergic. Ma wieloletnie doświadczenie zawodowe w obszarze marketingu, rozwoju biznesu oraz prowadzenia grup produktowych, między innymi z zakresu reklamy tranzytowej, digitalowej, lotniskowej oraz eventowej. Z rynkiem reklamowym związana jest od 16 lat.

Kinga Kalińska obecnie jest zastępcą dyrektora ds. sprzedaży w Synergic. Od ponad 15 lat związana z firmą i branżą reklamy zewnętrznej. Doświadczenie w sprzedaży i obsłudze klientów zdobywała, koordynując niestandardowe i multiproduktowe kampanie oraz projekty dla kluczowych kontrahentów.

Natasza Vieweger odpowiedzialna jest za współpracę z kluczowymi domami mediowymi i reklamodawcami w Synergic. Karierę rozpoczynała w radiu, potem pracowała w czołowych wydawnictwach, gdzie koncentrowała się na sprzedaży prasy i internetu. Zawodowo związana z reklamą od ponad 20 lat, od zawsze w obszarze domów mediowych.