M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Aviva inwestuje w wizerunek

Maciej Burlikowski | 12 października 2020, 06:00

Powrót do reklamy i wzmocnienie marki to element szerszej ofensywy firmy.

Firma ubezpieczeniowa Aviva przygotowała kampanię wizerunkową. Jak przyznaje Jolanta Karny, wiceprezes Avivy, dyr. ds. sprzedaży i marketingu, po części skłoniła firmę do tego pandemia koronawirusa (COVID-19), która u wielu osób wzbudziła i wciąż budzi obawy.

- Chcielibyśmy przywrócić ludziom to poczucie bezpieczeństwa, zapewnić ich, że w razie czego nie zostaną sami ze swoimi problemami. Dlatego jako tło muzyczne naszych reklam wybraliśmy utwór "You'll never walk alone" - opisuje Karny.

Kampanię przygotowano w ramach nowej platformy komunikacyjnej marki. Reklamowy powrót Avivy to element jesiennej ofensywy firmy, która inwestuje w swoją markę, przedstawia nowe produkty, więc chce się intensywniej komunikować z klientami.

Kampania będzie prowadzona w telewizji i internecie, w tym w mediach społecznościowych. Jej pierwsza faza potrwa 6 tygodni, zaś łącznie działania reklamowe zaplanowano do końca marca przyszłego roku. Strategię i kreację przygotowała agencja 2012. Spot, który nakręcono w Polsce, wyreżyserował Torbjörn Martin, za produkcję odpowiadało studio Papaya Films, a postprodukcję wykonało studio Rio de Post. Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy Spak Foundry (Publicis Groupe).

Aviva działa w Polsce od 1992 r., obsługuje ponad 3 mln klientów, zarządza aktywami o wartości ok. 50 mld zł. Oferuje głównie ubezpieczenia na życie (przede wszystkim indywidualne) i produkty inwestycyjne (np. fundusze), ale także ubezpieczenia majątkowe dla klientów indywidualnych i firm oraz ubezpieczenia zdrowotne. Ma drugie miejsce na rynku ubezpieczeń na życie pod względem zbieranej składki oraz drugie miejsce na rynku funduszy emerytalnych. 

Czytaj więcej na temat: ,