“Ćwicz Odporność” – to hasło przewodnie kampanii promocyjno-edukacyjnej sześciu sieciowych marek fitness: Zdrofit, Fabryka Formy, Fitness Academy, My Fitness Place, S4 i Step One (należące do Benefit Systems SA). Kampania zachęca do aktywności fizycznej, która jest sposobem na wzmacnianie odporności. Ogólnopolska akcja jest wielokanałowa i obejmuje telewizję, radio, digital, OOH, jak również działania PR.
Zachętą do ćwiczeń jest promowany przez wszystkie sieci “Pakiet, który ćwiczy odporność”. To zestaw atrakcyjnej cenowo i jakościowo oferty: zajęć w klubach fitness, dostępu do platformy treningowej Yes2Move.com oraz zniżek na suplementy. Pakiet przygotowano w trzech wersjach, a w formule na start klienci otrzymują do 50% zniżki regularnej ceny karnetu.
W kampanii “Ćwicz Odporność” wykorzystane są kreacje zwracające uwagę na powiązanie aktywności fizycznej z budowaniem wielowymiarowej odporności. Spoty na ten temat będą pojawiały się w TVN, TVP, Polsacie i na innych kanałach.
Działania promocyjno-edukacyjne obejmą też Internet – od reklam display i mailingów, poprzez content marketing i własne kanały social media sieci, po działania OOH w klubach fitness, na nośnikach outdoorowych, w tym na autobusach w największych miastach Polski. Kampania, która potrwa do połowy listopada będzie też miała komponent PR-owy. Autorem scenariusza i reżyserem spotu jest Adrian Pietraszkiewicz, zdjęcia: Paweł Sidorowicz, za zakup mediów odpowiadają Media People i Only Smart Actions.