Kraj

Wystartowała ogólnopolska kampania zachęcająca do korzystania z klubów fitness

Główne hasło to "Ćwicz odporność".

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FiapFLPooYtU%22%7D
“Ćwicz Odporność” – to hasło przewodnie kampanii promocyjno-edukacyjnej sześciu sieciowych marek fitness: Zdrofit, Fabryka Formy, Fitness Academy, My Fitness Place, S4 i Step One (należące do Benefit Systems SA). Kampania zachęca do aktywności fizycznej, która jest sposobem na wzmacnianie odporności. Ogólnopolska akcja jest wielokanałowa i obejmuje telewizję, radio, digital, OOH, jak również działania PR.
Zachętą do ćwiczeń jest promowany przez wszystkie sieci “Pakiet, który ćwiczy odporność”. To zestaw atrakcyjnej cenowo i jakościowo oferty: zajęć w klubach fitness, dostępu do platformy treningowej Yes2Move.com oraz zniżek na suplementy. Pakiet przygotowano w trzech wersjach, a w formule na start klienci otrzymują do 50% zniżki regularnej ceny karnetu.
W kampanii “Ćwicz Odporność” wykorzystane są kreacje zwracające uwagę na powiązanie aktywności fizycznej z budowaniem wielowymiarowej odporności. Spoty na ten temat będą pojawiały się w TVN, TVP, Polsacie i na innych kanałach.
Działania promocyjno-edukacyjne obejmą też Internet – od reklam display i mailingów, poprzez content marketing i własne kanały social media sieci, po działania OOH w klubach fitness, na nośnikach outdoorowych, w tym na autobusach w największych miastach Polski. Kampania, która potrwa do połowy listopada będzie też miała komponent PR-owy. Autorem scenariusza i reżyserem spotu jest Adrian Pietraszkiewicz, zdjęcia: Paweł Sidorowicz, za zakup mediów odpowiadają Media People i Only Smart Actions.