Zagranica

W nowej kampanii Aunt Bessie's wystąpiła babcia dyrektora kreatywnego

Nowa platforma komunikacji bazuje na prawdziwej historii.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FCU7VAIup27U%26feature%3Demb_title%22%7D
W Wielkiej Brytanii wystartowała kampania marki Aunt Bessie’s – producenta mrożonek i półproduktów do gotowania. Za kreację i realizację kampanii odpowiada Grey London. W roli głównej wystąpiła babcia dyrektora kreatywnego, która cieszy się domem pełnym wnuków, właśnie przygotowuje obiad. Za reżyserię spotu otwierającego nową komunikację marki odpowiada Tom Green. Historia jest oparta na autentycznych wydarzeniach. Prototypem bohaterki jest Julie Bennett – babcia dyrektora kreatywnego, która straciła wzrok jako 16-latka. Mimo tego udało jej się stworzyć dom i rodzinę, a także zasłynąć z doskonałej kuchni i zamiłowania do karmienia kilku pokoleń. Mimo braku jakichkolwiek doświadczeń aktorskich babcia zagrała rolę filmowej June, spędzając na planie zaledwie pół dnia. 
Marka Aunt Bessie’s została kupiona przez Nomad Foods w lipcu 2018 r., dołączając do portfolio mrożonek, które obejmuje marki Birds Eye, Goodfella’s, Findus i Iglo.
 
(Campaign)