Kraj

Nestle organizuje kolejną loterię

W loterii nagroda główna to 10 tys. zł.

Nestle organizuje kolejną loterię
Agencja Unique One odpowiada za obsługę loterii płatków śniadaniowych marki Nestle (Producent Cereal Partners Poland Toruń – Pacific). Agencja została wybrana do realizacji projektu w drodze przetargu. Działania przebiegają pod hasłem “Loteria pełna złotych”. Sprzedaż produktów promocyjnych potrwa do 13 grudnia 2020 r.  
Aby wziąć udział w loterii, należy kupić jednorazowo dowolne płatki śniadaniowe lub baton zbożowy marki Nestle. W loterii biorą udział wymienione w regulaminie produkty marki Nestle, niezależnie od tego, czy na zewnętrznej stronie opakowania posiadają informację o loterii, czy też nie. Kupujący zgłasza dane z paragonu potwierdzającego zakup na stronie WWW. Loteria ma charakter instant-win. Do wygrania są nagrody dzienne 100 zł (1500 x100 zł) lub 500 zł (100 x 500 zł). Dodatkowo wszystkie zgłoszenia biorą udział w losowaniu nagrody głównej – 10 000 zł (5×10 000 zł). Agencja Unique One jest odpowiedzialna za adaptację globalnej komunikacji na rynek polski, a także za organizację i obsługę loterii.
Aktywację konsumencką wspiera kampania reklamowa. Działania reklamowe obecne są w social mediach (prowadzone przez markę Nestle), telewizji, internecie oraz za pomocą materiałów POS. Za adaptację tagu telewizyjnego odpowiedzialna jest agencja McCann Worldgroup.