M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Snickers Crisp z kampanią

Katarzyna Woźniak | 15 października 2020, 06:00

Marka wspiera nowy wariant batonu i podkreśla jego niskokaloryczność.

Wystartowała kampania wariantu Snickers Crisp z portfolio Marsa. Baton jest wzbogacony o chrupki ryżowe. W opakowaniu batonu Snickers Crisp znajdują się dwie porcje, z których każda ma 97 kcal. Działania reklamowe będą realizowane pod hasłem: “Weź to na chrupko” i potrwają do grudnia 2020. Kampania będzie miała odsłony w telewizji, digitalu i mediach outdoorowych.
W galeriach handlowych 11 polskich miast zamieszczonych zostanie ponad 300 nośników reklamowych OOH. Dodatkowo marka będzie obecna w reklamie na kanale TikTok oraz podejmie działania z influencerami. W ramach kampanii zaplanowano również wsparcie w puntach sprzedaży – dedykowane materiały POS, niebieskie ekspozycje i dodatkowy branding w różnych miejscach sklepu.
Reklamy będą emitowane w telewizji oraz w formatach online video i na kanale YouTube. Hasło nawiązuje do słynnego hasła marki "Głodny nie jesteś sobą”. Spot podkreśla, że Snickers Crisp jest odpowiedzią na różne symptomy głodu. 
Za zakup mediów na potrzeby kampanii odpowiada MediaCom, samą kreację globalnie tworzyła agencja BBDO, adaptowali ją EG+ i Brandcomm.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , ,