M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Doradztwo Mediowe optymalizuje proces obsługi klientów

Katarzyna Woźniak | 14 października 2020, 06:00

Dodatkowo zespół wzmacnia swoje kompetencje w obszarze usług internetowych.

Zespół Doradztwa Mediowego z Grupy Radiowej Agory, który tworzy wielomediowe kampanie reklamowe, od jesieni 2020 r. działa w zmienionej strukturze. W nowo wyznaczonych pięciu kluczowych regionach Polski doradcy i menedżerowie pracują bezpośrednio z reklamodawcami. Na coraz szerszą skalę w ofercie spółki są też dostępne rozwiązania z zakresu digital marketingu, np. partnerstwa unikalnych audycji radiowych czy podcasty.
Doradztwo Mediowe we września br. usprawniło pracę działu sprzedaży bezpośredniej, wyznaczając obszar działalności swoich doradców w ramach pięciu kluczowych regionów w Polsce. Obejmują one następujące miasta: Kraków, Nowy Sącz, Tarnów, Katowice, Tychy, Rzeszów, Częstochowa, Warszawa, Kielce, Lublin, Wrocław, Wałbrzych, Jelenia Góra, Zielona Góra, Opole, Łódź, Poznań, Szczecin, Gdańsk, Białystok, Bydgoszcz.
Każdy z obszarów skupia kilka rynków lokalnych, koordynowanych przez dyrektorów regionalnych i zarządzanych przez menedżerów, którzy mają bezpośredni kontakt z lokalnymi doradcami. Zmiana ma na celu optymalizację obsługi klientów poprzez efektywne zarządzanie procesem sprzedaży. 
Dzięki tej zmianie zespół Doradztwa Mediowego ma mieć stały i bezpośredni kontakt z klientami działającymi na obszarze całego kraju, a tym samym możliwość dostosowania oferty reklamowej do indywidualnych potrzeb klienta – bez względu na zasięg i budżet kampanii.
Oprócz tego w ostatnim czasie Doradztwo Mediowe wzmacnia swoje kompetencje i rozwija ofertę w obszarze usług internetowych.
W ramach usług cyfrowych Doradztwo Mediowe realizuje kampanie w formatach display i wideo oraz w formie audio – cyfrowego dźwięku. Poza serwisami i aplikacjami Grupy Radiowej Agory rekomenduje rozwiązania rynkowe i pośredniczy w zakupie powierzchni w serwisach z grupy Gazeta.pl oraz innych wydawców w modelu programatycznym. Dzięki technologii audio programmatic dostępna jest również możliwość kierowania reklamy audio do wybranej grupy użytkowników online. Uzupełnieniem oferty jest także reklama paid social oraz SEM. 

Czytaj więcej na temat: , , , , , ,