Kraj

Startuje nowa kampania Frosty

Za produkcję kampanii odpowiada Wynken Blynken & Nod oraz Markenfilm Hamburg, za zakup mediów - Zenith.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FY4CEHU9U-lg%22%7D
Wystartowała jesienna kampania Frosty pod hasłem “Naturalnie, jak u Ciebie”. Marka kontynuuje w niej swoją długofalową strategię, deklarując otwartość przed konsumentami w kwestii składów produktów. Głównym przekazem stał się domowy smak potraw osiągany dzięki tradycyjnym metodom gotowania. Marka w kampanii chce przekonać, że domowego smaku nie trzeba szukać daleko, bo na rynku istnieją dania, które są przygotowywane w zgodzie z naturą i przyprawione tak, jak lubią konsumenci. 
Reklamy emitowane będą w telewizji, internecie i radiu. Użyta w kreacji grafika oraz kolorystyka będzie wykorzystywana w komunikacji w mediach społecznościowych, a także w reklamach online w aplikacjach oraz gazetkach. Za produkcję kampanii odpowiada agencja Wynken Blynken & Nod oraz dom produkcyjny Markenfilm Hamburg, zaś za zakup mediów – Zenith. Te same kreacje pojawią się także w telewizji i internecie w Niemczech, Rumunii i na Węgrzech.