Wystartowała jesienna kampania Frosty pod hasłem “Naturalnie, jak u Ciebie”. Marka kontynuuje w niej swoją długofalową strategię, deklarując otwartość przed konsumentami w kwestii składów produktów. Głównym przekazem stał się domowy smak potraw osiągany dzięki tradycyjnym metodom gotowania. Marka w kampanii chce przekonać, że domowego smaku nie trzeba szukać daleko, bo na rynku istnieją dania, które są przygotowywane w zgodzie z naturą i przyprawione tak, jak lubią konsumenci.
Reklamy emitowane będą w telewizji, internecie i radiu. Użyta w kreacji grafika oraz kolorystyka będzie wykorzystywana w komunikacji w mediach społecznościowych, a także w reklamach online w aplikacjach oraz gazetkach. Za produkcję kampanii odpowiada agencja Wynken Blynken & Nod oraz dom produkcyjny Markenfilm Hamburg, zaś za zakup mediów – Zenith. Te same kreacje pojawią się także w telewizji i internecie w Niemczech, Rumunii i na Węgrzech.