M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Top 100 chińskich marek wartych jest 996 mld dol.

( red. ) | 19 października 2020, 06:00

Tak wynika z raportu BrandZ. Najcenniejsza chińska marka to Alibaba.

Bieżący rok nie dla wszystkich przedstawicieli biznesu jest synonimem katastrofy. Wartość 100 najcenniejszych marek w Chinach wzrosła w tym roku o 12%. Marki te są obecnie warte 996 mld dol. Tak wynika z corocznego rankingu BrandZ. Dane opublikowane przez WPP i Kantar pokazują, że 100 największych chińskich marek zwiększyło swoją wartość o 106,8 mld dol. w ciągu roku.
Najcenniejsza chińska marka to Alibaba, wyceniona na 153,3 mld dol. Marka grupy technologicznej Tencent jest druga pod względem wartości - wzrosła do 151 mld dol. Trzecia to marka alkoholi premium Moutai, której wzrost wyniósł 47% do 53,8 mld dolarów. 

(Marketing Week)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , ,