M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Violife otrzyma marketingowe wsparcie

Katarzyna Woźniak | 19 października 2020, 06:00

Marka produktów wegańskich wspierana i rozwijana.

Jak informowaliśmy w serwisie MMP24 z 8 października, na rynku zadebiutowała nowa marka produktów wegańskich - Violife z portfolio Upfield Polska. Brand development manager Anna Matusiak-Wieteszka poinformowała, że wraz z oficjalnym launchem marki w Polsce, otrzyma ona wsparcie wysokozasięgowej kampanii "Tak jak lubisz…ale wegańskie!”, wykorzystującej głównie kanały digital oraz zaangażowanie influencerów (m.in. Zofii Zborowskiej). Za strategię, kreację kampanii odpowiada agencja Mosqi.to. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Dentsu. Działania PR w obszarze media relations i influencer marketingu prowadzi agencja Yellow Cups. Po stronie Violife za działania odpowiada Marek Ryfka, dyrektor marketingu Upfield oraz Anna Matusiak-Wieteszka.
- Wege to już nie jest moda, to długofalowy trend, którego nikt już nie może zignorować. W styczniu br. Violife zostało przejęte przez Upfield, największą roślinną firmę na świecie. Na polskim rynku obserwujemy bardzo szybki rozwój kategorii produktów wegańskich. Widać to zarówno w liczbie pojawiających się produktów, zainteresowaniu naszych klientów, jak i potrzebach konsumentów. Dla przyszłości tej kategorii kluczowe będą słowa: jakość i smak. Dzięki temu konsumentami tych produktów staną się nie tylko weganie i wegetarianie, których w Polsce w zależności od badań jest łącznie ok. 10%, ale też wzrastający w naszym społeczeństwie procent osób świadomie ograniczających spożycie mięsa i nabiału. Violife jest w 100% wegańskie, ale nasi konsumenci nie muszą być. Na ponad 50 rynkach Violife jest uwielbiane przez wszystkich, wegan, wegetarian, flexitarian, ale i osoby na diecie tradycyjnej - mówi Anna Matusiak-Wieteszka. 
Marka zapowiada dalsze poszerzanie portfolio. Najnowszym produktem w ofercie Violife jest czekoladowy krem Cocospread. Obecnie dostępny na rynku w Wielkiej Brytanii. 

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , , ,