M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Awanse w kreacji i client service w 180heartbeats + J. v. M.

Maciej Florek | 16 października 2020, 06:00

Cztery osoby na wyższych stanowiskach.

Adrian Zwierzyński i Kamil Kuć awansowali w dziale kreacji 180heartbeats +Jung von Matt, a Katarzyna Surma i Martyna Gańko w dziale client service agencji. 

Adrian Zwierzyński został senior art directorem, a Kamil Kuć, z którym pracuje w teamie - senior copywriterem. Zwierzyński w agencji pracuje od dwóch, a w branży od 10 lat. Kamil Kuć pracuje w 180heartbeats od blisko roku, a w reklamie od ponad dekady. Razem w teamie współpracują od lutego br. W tym czasie stworzyli kreacje dla Google, Huawei i Otodom. Są także pomysłodawcami akcji #Chodźdokina dla sieci Multikino, Cinema City, Helios oraz kin studyjnych i lokalnych z całej Polski, a także akcji "Historie ukryte w ubraniach" dla Zalando.

Natomiast Katarzyna Surma awansowała na senior account executive. W 180heartbeats pracuje 1,5 roku, gdzie koordynuje działania dla: Zalando - kampanię "Historie ukryte w ubraniach"; Google - kampanie GPay, Google Assistant, Internetowe Rewolucje, Grow with Google, Pol’and’Rock dla YouTube; Nike - VaporMax2020, This is Trash i Air Max 2090. 

Z kolei Martyna Gańko została account executive. W agencji, gdzie pracuje od dwóch lat, koordynuje współpracę z Huawei - m.in. kampanię Together 2020. Opiekuje się także Ben & Jerry’s oraz projektowo Nike. Pracowała m.in. przy głośnej społecznej akcji Ben & Jerry’s "Polonez równości".

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , ,