Kraj

Startuje kampania nowych kapsułek Möller's [wideo]

Agencja Communication Unlimited wspólnie z Orkla Care opracowała koncept kreatywny i komunikację nowego suplementu diety.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FsHiOg5biqjs%22%7D
Należąca do Orkla Care marka Möller’s wprowadza na rynek nowe kapsułki dla dorosłych – Möller’s Complex. Kampania pod hasłem “Codzienny traning odporności” jest obecna w TVN, Polsacie i ich kanałach tematycznych, a także w social mediach. Agencja Communication Unlimited wspólnie z Orkla Care opracowała koncept kreatywny i komunikację nowego suplementu diety. Media dla Orkla Care planuje i kupuje dom mediowy UM.