M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Voice Contact Center z Grupy OEX rozwija współpracę z Rossmannem

Paweł Piasecki | 16 października 2020, 06:00

Wsparcie dotyczy obsługi klientów kupujących w sklepach stacjonarnych i w kanale e-commerce.

Współpraca Voice Contact Center (VCC) z Grupy OEX z siecią drogerii Rossmann rozpoczęła się pod koniec 2018 r. w związku z potrzebą zapewnienia obsługi klientów zainteresowanych zakupami online w związku z promocjami na Czarny Piątek. Po zakończeniu promocji Rossmann postanowił na stałe kontynuować współpracę z VCC w obszarze customer experience. W czasie pandemii skala działań w obszarze obsługi drogerii internetowej wzrosła dwukrotnie.

Konsultanci VCC obsługują klientów drogerii przez telefon i w kanale e-mailowym, wspierając ich w zakupach w sklepach stacjonarnych i online, udzielając informacji o promocjach, ofercie produktowej, zasadach reklamacji czy zwrotu towaru.

VCC obsługuje wszystkie kanały kontaktu z klientem końcowym – telefon, SMS-em, e-mail, chat, social media i
korespondencję tradycyjną. Realizuje usługi dla firm z branży medycznej, bankowej, ubezpieczeniowej
i e-commerce. Ma ponad 700 stanowisk konsultantów w centrach operacyjnych w Warszawie, Łodzi i Lublinie. Usługi realizowane są także w oparciu sztuczna inteligencję, w tym przy pomocy botów konwersacyjnych.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , ,