Kraj

Wystartowała kampania platformy Wellme Time

Powstała w ubiegłym roku platforma z branży beauty-on-demand wspierana wielokanałową kampanią promocyjną.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FmzsxVgtk8NE%22%7D
Platforma Wellme Time, której właścicielem jest Orbico Beauty, wystartowała z kampanią reklamową, która ma swoje odsłony w internecie i OOH. Pionierska platforma oferująca usługi fryzjerskie, kosmetyczne i stylistyczne w domu konsumenta powstała w ubiegłym roku w czerwcu. Zaostrzające się obostrzenia sanitarne związane z pandemią koronawirusa otworzyły przed nią nowe możliwości i wyzwania – obecnie trwa kampania reklamowa. – Wellme Time jest pionierem tego typu usługi w Polsce – podkreśla Elżbieta Borsuk, business development manager Wellme Time.
Platforma typu beauty-on-demand ma na celu dostarczenie określonej usługi kosmetycznej, fryzjerskiej lub fizjoterapeutycznej (np. masaż czy terapia manualna) bezpośrednio do domu klienta. Wellme ma być odpowiedzią na współczesne zabieganie, a w czasie pandemii – mnożące się obostrzenia. W przeciwieństwie do innych platform agregujących usługi, jak Booksy, specjaliści Wellme są dostępni znacznie dłużej niż godziny otwarcia salonów kosmetycznych. Kosmetyczki i styliści współpracują z platformą bezpośrednio i oferują swoje usługi w godzinach od 7 do 24 we wszystkie dni w tygodniu w dowolnie wybranym przez klienta miejscu. Na platformie można zamówić manicure, pedicure, depilację, makijaż, upięcie włosów, masaż, przedłużanie rzęs, makijaż ślubny i inne. Obecnie usługi działają w Warszawie i Krakowie, firma przygotowuje się do uruchomienia swoich usług w Katowicach i Wrocławiu. Elżbieta Borsuk zaznacza, że styliści i kosmetyczki przybywają na miejsce z uwzględnieniem reżimu sanitarnego, a narzędzia nie tylko są regularnie odkażane, ale także sterylizowane.  
Za pomysł na spot odpowiada zespół wewnętrzny Wellme TIme, za kreację i realizację spotu i zdjęć – Black Raven. Za planowanie i zakup mediów odpowiada Zenith.