Kraj

Danuta Stenka ponownie w kampanii szkieł Varilux

Aktorka promuje szkła z portfolio Essilor.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FC2WpmX6P22g%22%7D
Essilor Polonia wystartowała z kampanią reklamową szkieł progresywnych Varilux. Jak zadbać o wzrok informuje w niej Danuta Stenka – ambasadorka marki.
Kampania Varilux adresowana jest do osób, które widzą niewyraźnie. Jak wykazują badania, nawet 10 mln Polaków może cierpieć na prezbiopię, czyli naturalną, fizjologiczną utratę zdolności oka do akomodacji na niewielką odległość. Jej charakterystycznym objawem jest niewyraźne widzenie w obszarze bliskim. To przypadłość, która dotyka osób po 40. roku życia. 
Spoty reklamowe o długości 15 i 30 s pojawiły się już w mediach. Ich bohaterką jest Danuta Stenka, która uczy Polaków, jak rozpoznać pierwsze objawy prezbiopii i skorygować skutki tego naturalnego procesu. Zwraca uwagę, że marce Varilux w naszym kraju zaufało już ponad pół miliona osób, a liczba ta wciąż rośnie. Szkła progresywne Varilux przywracają przejrzyste i wyraźne widzenie na każdą odległość, bez konieczności ciągłej zmiany okularów. Ich górna część odpowiada za widzenie dali, środkowa – za widzenie odległości pośrednich, natomiast dolna umożliwia widzenie bliży.
Kampania reklamowa obejmie największe stacje telewizyjne, m.in. TVP, TVN i Polsat. Będzie również prowadzona w internecie. Za zakup mediów odpowiada Mindshare. Firma nie informuje, kto odpowiada za kreację i realizację kampanii.