M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

McDonald's podkreśla znaczenie małych gestów

( red. ) | 19 października 2020, 06:00

W Wielkiej Brytanii wystartowała nowa kampania autorstwa Leo Burnett.

W Wielkiej Brytanii sieć McDonald's zachęca konsumentów do delegowania się drobiazgami. Właśnie wystartowała tam kampania, której główny wątek fabularny osnuty jest wokół życzliwości. Za kreację i realizację minutowego spotu "The Gft" odpowiada Leo Burnett. Główny bohater filmu otrzymuje pierwszy w życiu samochód w prezencie urodzinowym - to używany przez jego mamę Fiat Panda. Reakcja chłopaka wskazuje, że to jego wymarzony samochód. Reklama ma swoje odsłony w telewizji, mediach społecznościowych i radiu. Swoboda posiadania pierwszego samochodu i możliwość swobodnego poruszania się - chociażby do Drive Thru - rekompensuje chłopakowi złośliwe docinki kolegów.

(Marketing Week)

Czytaj więcej na temat: , , , , , ,