Zagranica

McDonald's podkreśla znaczenie małych gestów

W Wielkiej Brytanii wystartowała nowa kampania autorstwa Leo Burnett.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FD7ANny8roV0%22%7D
W Wielkiej Brytanii sieć McDonald’s zachęca konsumentów do delegowania się drobiazgami. Właśnie wystartowała tam kampania, której główny wątek fabularny osnuty jest wokół życzliwości. Za kreację i realizację minutowego spotu “The Gft” odpowiada Leo Burnett. Główny bohater filmu otrzymuje pierwszy w życiu samochód w prezencie urodzinowym – to używany przez jego mamę Fiat Panda. Reakcja chłopaka wskazuje, że to jego wymarzony samochód. Reklama ma swoje odsłony w telewizji, mediach społecznościowych i radiu. Swoboda posiadania pierwszego samochodu i możliwość swobodnego poruszania się – chociażby do Drive Thru – rekompensuje chłopakowi złośliwe docinki kolegów.

(Marketing Week)