M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wolt z jesienną kampanią promocyjną [wideo]

Paweł Piasecki | 19 października 2020, 06:00

Kampania opiera się głównie na emisji reklam online i dystrybucji treści w kanałach własnych i aplikacji Wolt, profilach społecznościowych firmy oraz wybranych restauracji partnerskich.

Poprzez krótkie spoty opowiadające o zabawnych perypetiach dwójki bohaterów związanych z pracą, opieką nad małym dzieckiem czy obowiązkami domowymi Wolt chce pokazać, że jedzenie i jego jakość nie muszą schodzić na drugi plan. Dzięki posiłkom zamawianym z ulubionych restauracji Kinga i Franek są w stanie zapewnić sobie małe przyjemności na co dzień.

- Pracując na scenariuszami spotów, staraliśmy się znaleźć sytuacje, w których Wolt ułatwia życie, i przełożyć je na formę lekkich scen z nutą humoru. Nowa rzeczywistość, w której funkcjonujemy od kilku miesięcy, z jednej strony powodowała wiele ograniczeń, z drugiej stanowiła dla nas inspirację, którą odzwierciedlają np. sceny rozmowy z babcią przez internet czy zostawiania jedzenia przez kuriera pod drzwiami w ramach dostawy bezkontaktowej – podkreśla Michał Radziejewski, reżyser spotów, współpracujący już wcześniej z Woltem.

Kampania prowadzona w internecie, w tym na Facebooku i Instagramie, została zaprojektowana i wdrożona przez zespół marketingu Wolt we współpracy z ekipą produkcyjną NADAL.studio. Działania PR wspiera agencja Monday.

W Polsce Wolt działa od 2018 r. Rozwozi obecnie dania za pomocą rowerów, skuterów i samochodów z ok. 1300 restauracji w 7 miastach: Warszawie, Krakowie, Gdańsku, Gdyni, Wrocławiu, Katowicach i (od zeszłego tygodnia) Poznaniu. W ostatnim czasie aplikacja umożliwiła dostawy zakupów z supermarketów Spar na terenie Warszawy.

W skali globalnej fińska spółka założona w 2014 r. w Helsinkach obsługuje konsumentów w 100 miastach z 23 krajów w Europie i Azji.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , ,