M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Big-Active startuje z kampanią herbat zielonych

Katarzyna Woźniak | 21 października 2020, 06:00

Marka Herbapolu wspiera swoją linię w kontekście zdrowia.

Marka Big-Active z portfolio Herbapolu startuje z kampanią herbat zielonych. Działania obejmują emisję spotów TV oraz VoD i potrwają do pierwszego tygodnia grudnia.
Portfolio herbat zielonych obejmuje zarówno herbaty w torebkach, jak i liściaste w 13 wersjach smakowych, w tym wariant zawierający 100% czystej zielonej herbaty.
W telewizji, na kanałach głównych TVN, TVP i Polsat oraz na kanałach tematycznych reklama emitowana będzie do początku listopada. Z kolei w serwisach VoD kampania potrwa do pierwszego tygodnia grudnia.
Herbaty Big-Active dostępne są w sklepach stacjonarnych, a także na stronie e-sklepu firmy Herbapol Lublin. Do momentu zamknięcie tego wydania MMP24 firma nie odpowiedziała, kto odpowiada za kreację i realizację kampanii oraz kto na jej potrzeby kupuje media. W MMP24 z 30 czerwca informowaliśmy o wielokanałowej kampanii Herbapolu, która promowała linię napojów funkcjonalnych. Wówczas za pomysł kreatywny i kreację spotów odpowiadał Walk Creative. Producentem było Watchout Studio. Spoty wyreżyserował Karol Kołodziński. Nad dźwiękiem i postprodukcją pracował Lunapark. Zakup mediów zrealizował dom mediowy MediaCom, a działania PR nadal prowadzi agencja Big Picture.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , ,