M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Smakowita startuje z kampanią

Katarzyna Woźniak | 20 października 2020, 06:00

Działania realizowane są pod hasłem "Dzięki ziarnom!".

Firma ZT Kruszwica SA rozpoczęła nową kampanię reklamową marki produktu do smarowania SmakoWita pod hasłem "Dzięki ziarnom!”. To pierwszy etap komunikacji nowej strategii marki, w której podkreślone zostało roślinne pochodzenie tłuszczów wykorzystywanych w produktach SmakoWita.
Kampania wystartowała w ośmiu największych aglomeracjach miejskich na różnych nośnikach outdoorowych, a od 19 października obecna jest również w TV oraz internecie.
Hasło przewodnie nowej komunikacji "Dzięki ziarnom!” wyjaśnia roślinne pochodzenie tłuszczów, z których powstają produkty marki. 
Akcja filmu reklamowego dzieje się w scenerii "wyciskarni”, gdzie dwóch bliźniaków towarzyszy tacie w pracy, podczas której kontroluje on proces produkcji – od ziarna, poprzez jego prażenie, wyciskanie oraz kolejne etapy, aż do powstania gotowego produktu.
Kampanii towarzyszy zmiana opakowań całego portfolio marki SmakoWita. Zaplanowane jest również wsparcie w punktach sprzedaży – m.in. materiały POS.
Nowa strategia brandu SmakoWita powstała we współpracy z Zespołem Strategii Marki PwC. Za komunikacją dla marki SmakoWita stoi agencja SiebertHead. Jest ona również autorem zmiany w brand identity oraz projektów opakowań, które są dostępne na rynku od około dwóch miesięcy. Media zaplanował i zakupił Starcom. 
Marka została wprowadzona na rynek w 2002 r. Główne warianty marki to "Maślany smak” oraz "de Luxe”, ale nie brak w niej również produktów innowacyjnych, takich jak smalczyk roślinny Smakowita Vege Pajda czy tłuszcz roślinny z dodatkiem prażonych ziaren.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , ,