Kraj

Lidl testuje ofertę prasy w swoich sklepach

Sieć wprowadziła stojaki z prasą w 11 sklepach sieci w Polsce.

Lidl wprowadził stojaki z prasą. Na razie usługa jest dostępna testowo w 11 klepach sieci. 

Wśród oferowanych na stojaku prasowym tytułów można znaleźć m.in. takie pozycje jak: “Gazeta Polska”, “Forbes”, “Weranda”, “Focus” i inne. Sieć nie poinformowała, który z kolporterów dostarcza prasę do sklepów. 

Według wyliczeń portalu HandelExtra.pl obecnie sieć Lidl liczy już 745 placówek w Polsce.

Wprowadzenie stojaków z prasą to kolejna oferta Lidla po: Winnicy Lidla, aplikacji Lidl Plus i Lidl Pay, uruchomieniu sklepu online oraz kartach prezentowych.

Sprzedaż prasy drukowanej, lokalnej, od niedawna rozwija też Biedronka. W ofercie sieci znaleźć można dzienniki ogólnopolskie, tygodniki opinii, magazyny poradnikowe i rozrywkowe, a w ponad 1840 placówkach także dzienniki regionalne. W zależności od wielkości sklepu Biedronka oferuje klientom 15 lub 35 tytułów prasowych. Do Biedronki dostarcza je Ruch.